29 September 2011

Basic Package

KIMCHEEE tidak menawarkan kepelbagaian pakej buat anda sebaliknya kami mahu anda tentukan sendiri percutian yang bagaimanakah yang anda mahukan, dan kami akan susun atur semuanya buat anda. Namun demikian, pihak kami ada menyediakan Basic Package yang mana kami rasakan paling sesuai buat sesiapa sahaja yang ingin melancong ke Seoul, Korea.

Basic Pakej: 
  • 4 hari 3 malam dengan bayaran serendah RM1200~
    *bergantung kepada 'demand' pelanggan
  • Pengiring pergi dan balik airport.
  • makanan disediakan sepanjang tempoh penginapan
  • tempat penginapan yang anda boleh pilih (click here)
  • lawatan ke tempat-tempat menarik sekitar Seoul
Sila awal maklum bahawa caj tambahan akan dikenakan jika anda ingin membuat permintaan lain seperti tempoh penginapan yang lebih lama, makanan selain yang disediakan, tempat-tempat lawatan di luar pakej dan lain-lain. 

Untuk maklumat lanjut sila emel kepada kami 

11 comments:

  1. salam, saya cuba email tapi x boleh pun.ade email lain x?

    ReplyDelete
  2. aahh..tertinggal 1 'e' dalam kimcheee patutla email x delivered.hehe.saya dah send.do check it.

    ReplyDelete
  3. Salam, saya dah e-mail request for quotation. Hopefully can get yr feedback soon. Thank You

    ReplyDelete
  4. ada x sediakan pakej untuk fans kpop?
    sebab saya & kawan nak pergi music bank,inkigayo ,music core,m!coundown ... tapi orang malaysia dibenarkan masuk tempat macam tuh ke ?

    ReplyDelete
  5. En.kalau saya dah tempah hotel...tetapi saya ingin menggunakan khidmat tourist gourd...boleh tak en.berikan saya bqnya..ini adalah alamat email saya..darasepias@yahoo.com.terima kasih..

    ReplyDelete
  6. Boleh bagi saya detail tak...

    ReplyDelete
  7. Encik... Saya telah emel untuk dapatkan perkhidmatan en. Untuk 4 hari pertama saya telah ada penginapan. Cuma saya perlukan pemandu pelancong dan 4 hari seterusnya saya perlukan pakej termasuk hotel.

    ReplyDelete
  8. boleh bg contact no? lagi senang kalau ada di malaysia ni. senang nak bincang..farizi_motor@ymail.com maaf yer saya kurang faham yang cas dikenakan.

    ReplyDelete
  9. Hi... available lg ke blog.nie

    ReplyDelete
  10. Hi... available lg ke blog.nie

    ReplyDelete
  11. Harrah's Resort Southern California to host concerts and events
    The Harrah's Resort Southern California on-site hotel 부천 출장안마 will begin hosting concerts, shows and nightlife events this May, 전주 출장샵 2022, 아산 출장안마 according 제주 출장샵 to a news release. 수원 출장안마

    ReplyDelete